89. genfi autókiállítás – képekben

89. genfi autókiállítás – képekben

posted in: Cégautó, Egyéb | 0

Mi mással nyithatnánk, mint az FIA standjával. Formula-1, WEC, Formula-e, RX autó és egy go-kart volt kiállítva, de leginkább a szervezet közlekedésbiztonség érdekében kifejtett tevékenységéről lehetett információhoz jutni.

Talán igazi volt a Porsche 919, de a mai dekorosok bármit rányomtatnak egy fóliára…

A Hong Kong-i Formula-e futamra készülő Daniel Abt nem volt jelen, de a családi cég elég nagy standot bérelt. Az “agyig” húzott, de TÜV-ös Audik mellett ez a “nem-gyári”, hibrid hajtású VW T6 volt a főszereplő.

Sokkal inkább műalkotás a Pagani Huyara, mint autó…

A Porsche standon az új 911-ről szólt minden az első sajtónapon – semmi elektromos autó, csak egy Panamera hybrid -, minket mégis ez a kék 911 vonzott leginkább. A Porsche múzeum autója, az időpontnak és a helyszínnek megfelelő felszereléssel.

A horvát Rimac nem félt megmutatni az autó “magját”. A gyűrődőzónákat leszámítva csupa szénszál

Felöltöztetve így néz ki a Rimac

Christian von Koenigsegg szokásához híven személyesen is jelen volt, hiszen a vadonatúj Jesko most debütált. Ez a színezetlen Regara viszont sokkal több mindent árult el magáról, és a cég filozófiájáról is…

Toyota Supra

Egy WRC-nek látszó tárgy. Az ilyen kiállításokra legtöbbször nem igazi autót visznek, hanem egy 1:1-es makettet.

Az viszont jól lemérhető, hogy milyen hatalmas az új WRC-k hátsó légterelője!

A rallye-s emlékeket idézi az Abarth 124 Spider Rally Tribute kivitele

A nagy gyárak közül egyedül a FIAT standján lehetett nem autó jellegű érdekességet is felfedezni

Bővíthető akkucsomaggal képzeli el a jövőt a FIAT. A padlólemezben akár négy akupakk is elfér benne – így lehet 500 km a hatótávolsága -, de mindenki annyit vásárol, amennyi hatótávolságra szüksége van. A készlet később is bővíthető

Elsőre a Honda Civic Type R TCR is “dummy”-nak tűnt, de később gyanússá vált, hogy talán képes saját erőből mozogni

Se nem VTi, se nem Type R, ellenben hátul hajt a Honda e Prototype. Viszont olyannyira nem koncepció már, hogy belepillantva mindene igazi volt, és valódi újautó szagot is lehetett érezni. 2019-ben indul a sorozatgyártása az 5-ajtós városi autónak – hatótáv 200+ km -, de először csak a nagyobb vásárlóerővel rendelkező országokban lehet majd rendelni…

Hátulról is az 1. generációs Civic-re emlékeztet

A Michelin a Singer DLS (Dynamics and Lightweighting Study) restomod Pporschéját rakta a standja közepébe

Ebben a színben is azonnal talált vevőt a RR

Most már aztán tényleg mindjárt… – régóta ígéret a Stratos újjászületése, de most tényleg úgy néz ki, indul a “sorozatgyártás”

A kiállítás legnagyobb – és legkellemesebb – meglepetése a Devinci volt. Vadonatúj autókat gyártanak, a kornak megfelelően elektromos hajtással! Már 50 ezer Eurótól rendelhetők. Mielőtt sokallaná ezt bárki is, hány X5 és hasonló autót lehet látni 1 perc alatt a nagykörúton?

A mobilhálózat leterheltsége és a wifi bizonytalansága ellenére az élő adást ugyan megpróbáltuk… Hamarosan láthatják a 89. genfi autószalonon forgatott anyagot.